Obrazem: Lenovo slavnostně otevřelo servisní středisko v Praze

28. 11. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: ChannelWorld
Společnost Lenovo otevřela první reprezentativní servisní středisko v Praze Holešovicích. Provozuje jej partnerská společnost OCC.

Slavnostního otevření reprezentativního servisního střediska Lenovo se ujali Pavel Kraus, ředitel partnerské společnosti OCC, a Jindřich Váša, channel sales manager ve společnosti Lenovo CZ.

Prostory servisního centra zdobí design ve stylu značky Lenovo. Středusko bude zajišťovat záruční servis pro byznysové notebooky, desktopy, servery a storage Lenovo (vč. akvírovaného x86 portfolia IBM) a nezáruční servis pro většinu produktů vyjma chytrých telefonů.

Středisko bude zajišťovat také prodej náhradních dílů, pro které bude držet sklad, a k dispozici bude mít náhradní produkty pro zápůjčky. Pro velké zákazníky poskytne servisní služby pod garantovaným SLA.

Cyber25

Kromě samotného servisu bude centrum poskytovat přidanou hodnotu v podobě konzultací např. pro kamerové systémy postavené na úložištích Lenovo, cloud, docházkové a přístupové systémy, digital signage atd.

Jindřich Váša následně poděkoval společnosti OCC za vybudování servisního střediska a vyjádřil potěšení, že se nové centrum nachází dvě patra pod sídlem Lenova v budově L Classic 7 v Jankovcově ulici v Praze 7. Poté již popřál všem zúčastněným příjemný večer a společně s Pavlem Krausem přestřihli pásku ke slavnostnímu otevření.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %