Obrazem: LG v Praze otevřelo novou značkovou prodejnu

21. 8. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: ChannelWorld
Showroom v libeňské Galerii Harfa nabízí kompletní produktové portfolio LG Electronics pro český trh spolu s možností konzultací pro partnery i spotřebitele.

Společnost LG Electronics (LG) otevřela v pražské Galerii Harfa za přítomnosti členů vedení svého evropského a českého zastoupení novou značkovou prodejnu se showroomem. Prodejna nabízí všechny produkty z nabídky LG dostupné na českém trhu, z toho část sortimentu exkluzivně.

Zákazník zde najde televize, monitory, audio techniku, chytré telefony a bílou elektroniku. Chodbou oddělené klimatizační centrum nabízí chladicí jednotky spolu s možnostmi konzultací pro B2B partnery i spotřebitele.

Konzultace však personál poskytne i k produktům z přední části showroomu. Vyškolení pracovníci jsou podle LG připraveni pomoci s jakoukoli otázkou či požadavkem a předvést vybrané produkty v praxi.

Například v audio místnosti jsou k vyzkoušení soundbary nebo domácí kina. Zákazník se zde může posadit a vybraný produkt si v klidu otestovat,“ uvedla Andrea De Sousa, marketingová manažerka české pobočky LG.

Časem by měla být návštěvníkům k dispozici také řada doplňkových služeb, jako jsou třeba doprava nebo instalace produktů přímo v jejich domácnosti,“ dodala.

Cyber25

Prodejna se nachází ve zvýšeném přízemí nákupního centra. Otevřeno je každý den od 9:00 do 20:00.

Zdroj: LG, ChannelWorld

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem