Oki Printing Solutions zkracuje název po vzoru matky

12. 7. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Divize japonské společnosti Oki zaměřená na oblast tiskových řešení oznámila změnu obchodní značky. Tu zkracuje po vzoru mateřské společnosti. Jaký je důvod změny?

Kibataro Oki (1848-1906), zakladatel společnosti OkiOd začátku června přebírá Oki Printing Solutions kratší obchodní jméno mateřské společnosti Oki, která působí celosvětově na poli telekomunikací a tiskových řešení.

Změna značky souvisí podle prohlášení společnosti se snahou posílit jejé hodnotu využitím synergie všech divizí skupiny na vysoce konkurenčním globálním trhu.

„Všechna zastoupení Oki ve více než 120 zemích světa patří do jedné velké rodiny. Sjednocení obchodního označení celé korporace je tedy logickým krokem a věříme, že povede k posílení globální znalosti značky Oki,“ uvedl v tiskovém oznámení Miroslav Tyburec, obchodní a marketingový ředitel Oki Systems.

Společnosti oznámila, že v České republice a na Slovensku bude k rebrandingu docházet postupně. Z formálního hlediska bude znamenat postupnou úpravu veškeré firemní komunikace včetně loga.

Společnost se jmenuje po svém zakladateli, Kabitaru Oki, který společnost založil v roce 1881. Více z historie společnosti se můžete dozvědět zde.

Zdroj: Oki

Čtěte dále

MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Profesionální inovace u monitorů Philips na veletrhu ISE 2018
Profesionální inovace u monitorů Philips na veletrhu ISE 2018
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků