Ondrej Jaroš a Roman Koch jsou novými directory v KPMG

12. 11. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: KPMG
Jaroš vede oddělení Management Consulting, kde zodpovídá za dodávky digitálních a IT řešení. Koch se postavil do čela KPMG Lighthouse – kompetenčního centra pokročilé analytiky a inteligentní automatizace.

Společnost KPMG Česká republika oznámila, že jmenovala Ondřeje Jaroše directorem v oddělení Management Consulting a Romana Kocha directorem kompetenčního centra KPMG Lighthouse zabývajícího se pokročilou analytikou.

Jaroš má nově na starosti dodávky digitálních a IT řešení a zároveň vede tým technologických konzultantů a specialistů. Do společnosti nastoupil před dvěma lety, předtím působil jako místopředseda představenstva ČEZ ICT Services.

Mezi jeho dřívější zaměstnavatele patří i společnost Accenture, kde pracoval jako technologický konzultant. Jaroš vystudoval České vysoké učení technické v Praze a Katz Graduate School of Business.

Koch se ke KPMG připojil začátkem roku s cílem rozvíjet inovace v oblasti financí. Má za sebou dvacetiletou zkušenost z vedení bank a pojišťoven, dříve působil v Moravském peněžním ústavu (dnes Trinity Bank).

Channeltrends letní speciál

Byl též členem představenstva pojišťovny Generali, kde zodpovídal za finanční řízení, investice, IT a likvidaci škod. Koch vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy v Praze.

Zdroj: KPMG  

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta