Oracle kupuje výrobce marketingového softwaru Eloqua za 871 milionů dolarů

27. 12. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Oracle, Eloqua
Výrobce marketingového automatizačního softwaru, společnost Eloqua, kupuje Oracle po Buddy Media, aby dohnal Salesforce.com.

Oracle kupuje výrobce marketingového softwaru Eloqua za 871 milionů dolarůOracle souhlasil s odkupem společnosti Eloqua za 871 milionů dolarů. Akvizice by měla být dokončena v první polovině roku 2013.

Již dříve letos Oracle oznámil nové produktové zaměření na „zákaznickou zkušenost“. Relativně nový termín v oblasti CRM (Customer Relationship Management) představuje poskytování mnohem více personalizovaného přístupu k marketingu a podpoře, především při využití sociálních médií.

Dohoda se společností Eloqua staví na předchozích akvizicích Oraklu – firem Vitrue a RightNow. Oracle je tak přímým konkurentem Salesforce.com, poskytovatele cloudového CRM, který provádí podobné akvizice marketingových technologií.

Cyber25

Software Eloqua se podle prohlášení stane základem Oracle Marketing Cloudu. Použitím technologie Eloqua získají zákazníci lepší „přehled, zachytávání a analyzování digitální podoby potenciálních zákazníků včetně jejich preferencí, chování a rozhodovacího procesu pro přesnější vyhodnocení a kvalifikaci leadů a identifikaci příležitestí.“ Po dokončení dohody zůstane platforma Eloqua otevřená aplikacím třetích stran.


Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC