Oracle spouští cloudové řešení pro channel marketing

5. 10. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © pressmaster - Fotolia.com
Nové řešení v rámci platformy Oracle Data Cloud má výrobcům a dalším firmám poskytnou silný nástroj pro vyhledávání a cílenou komunikaci s potenciálními partnery v dodavatelském řetězci.

Společnost Oracle spustila v rámci své platformy Oracle Data Cloud nové řešení pro channel marketing. Novinka má výrobcům a dalších organizacím usnadnit personalizaci komunikace s obchodními partnery ohledně programů, investic nebo pobídek

Channel marketing byl dosud opomíjenou oblastí digitálního marketingu. Příslušným marketérům chyběla data nezbytná pro efektivní oslovení potenciálních partnerů a resellerů v dostatečném rozsahu,“ uvedl produktový viceprezident Niraj Deo.

To se však má díky novému řešení změnit. Oracle uvádí, že novinka dokáže účinně zpracovat obrovský objem dat pro oblasti B2C i B2B a nabídnout marketérům moderní nástroj pro dosažení jejich cílů.

Až milion potenciálních partnerů v databázi

Řešení bude zpočátku pracovat s databází 25 tisíc velkých firem, která se však má postupně rozrůst o více než milion společností činných v prodejních kanálech po celém světě. Zároveň však nemá zůstat pouhým adresářem.

Oracle uvádí, že novinka umožní marketérům jmenovitě oslovovat jimi vybrané distributory, identifikovat čtenáře médií specializovaných na channel (mimochodem, pokud čtete tyto řádky, jste to i vy) a vytvářet seznamy adresátů podle zvolených parametrů.

Oracle zároveň uvedl, že za účelem posílení tohoto nového řešení uzavřel partnerství se společností Zyme, která spravuje rozsáhlý globální registr resellerů a dalších společností činných v channelu.

Channeltrends letní speciál

Tato databáze se zřejmě stane základem rozšíření registru, jímž disponuje samotný Oracle, a bude integrována s výkonem a funkcemi platformy Oracle Data Cloud.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách