Oracle spouští novou úroveň IT podpory - Platinum Services

21. 6. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © reji - Fotolia.com
Společnost Oracle uvádí Platinum Services, nové prémiové služby zahrnující vzdálený monitoring, rychlou odezvu na problémy či automatizované nasazování aktualizací. Nenabídne je však přes partnery

Oracle spouští novou úroveň IT podpory - Platinum ServicesOracle chce nabízet proaktivní přístup pro odhalení a automatickou nápravu potíží dříve, než se mohou negativně projevit.

Při aktivaci prémiových služeb si zákazníci nainstalují bránu pro vzdálené monitorování, čímž se funkce poskytované v rámci Oracle Support Cloud rozšíří i do vnitrofiremního prostředí.

Oracle zvolil odlišný model, než provozují například společnosti HP či Dell, a nebude tyto služby nabízet přes partnery

Služby jsou k dispozici pro řešení Oracle Exadata, Exalogic, SPARC Supercluster a Oracle Cloud. Řešení kategorie Platinum jsou společně navržena a testována a je k nim poskytována jednotná podpora.

Služby Oracle Platinum Services jsou podle společnosti v současnosti již dostupné pro zákazníky, kteří mají uzavřenou standardní smlouvu o podpoře úrovně Premier Support. Aktivace údajně nevyžaduje od zákazníka žádné dodatečné náklady.

Cyber25

Služby Oracle Platinum Services v číslech

  • Odezva po nahlášení problému do 5 minut, poté se problém vyřeší obnovou systému nebo předáním vývojovému týmu Oracle.
  • Obnova systému nebo předání problému odpovídajícímu vývojovému týmu do 15 minut
  • Společné ladění do 30 minut.
  • Monitoring 24 hodin denně 7 dní v týdnu
  • Čtvrtletní doručování oprav/záplat, jejich automatická instalace a aktualizace systémů.

Zdroj: Oracle

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků