Panasonic: Manažeři si od digitální transformace slibují vyšší produktivitu

27. 3. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © koltukov - Fotolia.com
Evropské podniky očekávají, že digitální transformace zvýší produktivitu v průměru o 38 %, přičemž celková návratnost investic se očekává za necelých 5 let.

Společnost Panasonic uvádí, že podniky mají obecně důvěru v technologie, které zvyšují jejich produktivitu. Při dokončení svých procesů digitální transformace ovšem čelí velkým znalostním a dovednostním překážkám.

Evropské podniky očekávají, že digitální transformace technologií zvýší jejich produktivitu v průměru o 38 % za pouhé 3 roky, přičemž celková návratnost investic (ROI) se očekává za necelých 5 let. Procesy digitální transformace však dosud dokončilo v průměru pouze 15 % organizací.

Téměř 40 % respondentů v průzkumu Panasonicu uvedlo, že mají pocit, že jejich organizace zaostává za konkurencí, pokud jde o digitální transformaci. Hlavními překážkami zavádění transformativních digitálních technologií byly zejména nedostatek interních znalostí (35 %).

Následují nedostatek interních IT pracovníků, zdrojů a dovedností (32 %), obavy ohledně interoperability se stávající IT infrastrukturou (30 %) a nedostatek externí specializované IT podpory nebo povědomí specializovaných poskytovatelů (30 %).

Tento výzkum ukazuje, že evropské podniky chápou, že nejnovější technologická řešení mohou transformovat jejich obchodní operace a pomoci jim učinit významné kroky vpřed v produktivitě, ale pro mnohé stále existují zjevné překážky, které je třeba překonat,“ říká Jan Kämpfer, marketingový ředitel společnosti Panasonic Connect Europe.

Zdroj: Panasonic

Čtěte dále

Podnikatele děsí krádež dat i identity, do zabezpečení ale investují minimálně
Podnikatele děsí krádež dat i identity, do zabezpečení ale investují minimálně
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu