Panasonic představil displeje LFV60 a LFV6 pro digital signage

8. 7. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Panasonic
Nové modely s tenkým rámečkem (3,5mm při postavení dvou displejů vedle sebe) a antireflexní úpravou jsou určeny k provozu v osvětlených veřejných prostorech, například nákupních centrech, prodejnách a dalších.

Panasonic představil displeje TH-55LFV60W a TH-55LFV6W, které jsou určeny k instalaci ve veřejných prostorech s vysokou hladinou okolního osvětlení a pro aplikace zaměřující se na pronájem AV techniky.

Model LFV60 má jas 700 cd/m2 a lesklou antireflexní úpravu. Podle výrobce je vhodný například do maloobchodních prodejen s módou a doplňuje tak stávající model TH-55LFV70, který má stejný jas, ale s matnou antireflexní úpravou.

Model LFV6 pak nabízí jas 500 cd/m2 a dodává se také s antireflexní úpravou. Díky tenkým rámečkům na trhu o tloušťce 3,5 mm (součet rámečků dvou displejů) je promítaný obraz u obou modelů z dálky téměř souvislý. Díky IPS panelu disponuje videostěna širokým pozorovacím úhlem o rozsahu 178°.

Nové displeje pro videostěny nahradí současné modely 55LFV5/LF50. Nové modely se podle výrobce vyznačují vyšší spolehlivostí, možností provozu 24/7 a zabudovanou funkcí failover/failback (při výpadku signálu automatické nahrazení primárního signálové vstupu vstupem sekundárním).

Díky předem připraveným nastavením pro různé aplikace stačí k získání optimálního obrazu vybrat odpovídající nejvhodnější mód zobrazení. V zájmu upoutání co největší pozornosti publika, návštěvníků či zákazníků mohou uživatelé nastavovat barvy, kontrast a ostrost detailů i manuálně.

Panasonic jako další výhodu nových modelů uvádí jednoduchou instalaci a obsluhu. Displeje mají zabudovaný USB přehrávač, který v kombinaci s bezplatnou aplikací Multi Monitoring & Control umožňuje měnit a spravovat digitální obsah a jeho přehrávání vzdáleně prostřednictvím sítě LAN.

Zdroj: Panasonic

Čtěte dále

Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First