Partnerský kanál IBM v roce 2018 vykázal tržby přes 14 miliard dolarů

12. 2. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © alphaspirit - Fotolia.com
Cloudová divize IBM vloni vyrostla o 12 % na 19,2 miliardy dolarů, divize kognitivního softwaru dosáhla tržeb v hodnotě 5,46 miliardy. IBM se rovněž pochlubilo, že do jeho ekosystému se v roce 2018 zapojilo 13 000 nových partnerů.

John Teltsch, generální manažer partnerského ekosystému společnosti IBM ve svém zahajovacím projevu na konferenci PartnerWorld uvedl, že partneři společnosti v roce 2018 vytvořili přes 84 000 příležitostí a vykázali obrat přes 14 miliard dolarů.

Za úspěchem stál především přechod množství nástrojů do portálu My Sales Activity, jenž partnerům pomáhá spravovat obchodní styky s výrobcem. Teltsch zároveň uvedl, že v loňském roce získala společnost IBM 13 000 nových partnerů.

Společnost IBM dále informovala, že její cloudová divize vloni zaznamenala 12% růst na 19,2 miliardy dolarů. Divize kognitivního softwaru pak v roce 2018 vykázala tržby v hodnotě 5,46 miliardy dolarů, což nepatrně předčilo očekávání analytiků.

Red Hat zatím zůstane oddělený

K nedávné akvizici softwarové společnosti Red Hat generální manažer uvedl, že po přechodnou dobu budou oba kanály oddělené. „Kanály se od sebe velmi liší, a to jak v pobídkách, tak ve školeních a procesech získávání dovedností,“ vysvětlil Teltsch.

Mezi zákazníky Red Hatu patří i naši největší konkurenti. Z tohoto důvodu musíme postupovat velice opatrně a citlivě, aby Red Hat zůstal nezávislý na našich dvou společnostech,“ dodal.

Pilotní provoz My PartnerWorld se osvědčil

IBM představilo i nové iniciativy včetně softwaru pro spolupráci IBM Business Connect či ekosystému My PartnerWorld. Ten se zaměřuje na rozvíjení nových obchodních příležitostí a zavádění nových řešení na trh.

Teltsch uvedl, že program My PartnerWorld byl spuštěn v pilotním provozu ve čtvrtém kvartálu minulého roku a doposud vygeneroval přes tři stovky jedinečných spojení.

Výrobce zároveň podrobně popsal, jak dále investuje do partnerských dovedností či zvyšuje možnosti růstu v segmentech jako je bezpečnost či hybridní cloud. V neposlední řadě zdůraznil, že i nadále plánuje vylepšovat partnerský ekosystém.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu