Patricie Šedivá je šéfkou externí komunikace v T-Mobilu

27. 10. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: T-Mobile
Na nové pozici bude čerpat ze svých mnohaletých zkušeností i z hluboké znalosti českého mediálního prostředí.

Společnost T-Mobile oznámila, že na pozici head of communication jmenovala Patricii Šedivou. Ta do mobilního operátora přináší více než dvacet let profesních zkušeností v oblasti PR a korporátní komunikace.

Ve své nové roli bude zodpovědná za externí a krizovou komunikaci, témata CSR a udržitelnosti a přípravu komplexních komunikačních strategií. Zároveň bude úzce spolupracovat s Martinem Orgoníkem, ředitelem pro vnější vztahy a udržitelnost.

Šedivá přichází z investiční skupiny Pale Fire Capital, kde působila jako ředitelka komunikace. V minulosti řídila komunikaci ve společnostech Alza nebo Coca-Cola HBC a řadu zkušeností získala právě i v T-Mobile, do kterého se v nové pozici po několika letech vrací.

Těším se, že společně s celým týmem naskočíme na vlnu agilní komunikace, která bude stavět na hlubokých znalostech telco problematiky, schopnosti okamžitě reagovat na aktuální dění a také dobrých vztazích všech zúčastněných stran,“ komentuje Šedivá.

Jako místopředsedkyně výkonného výboru profesního sdružení PR klub se aktivně podílí na rozvoji a edukaci českého i slovenského PR prostředí, přednáší na školách a věnuje se i řadě neziskových či inovativních projektů. Dvakrát získala ocenění Mluvčí roku.

Cyber25

Zdroj: T-Mobile

Nové články do mailu

 

Chcete mít každý týden přehled o informacích pro resellery, dodavatele služeb a profesionály v prodejním kanále IT a CE? Objednejte si náš mailový servis. Objednat si lze i newsletter To hlavní, páteční souhrn nejdůležitějších článků ze serverů vydavatelství Internet Info.

Čtěte dále

Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem