Patrick Müller získal globální ocenění Sapphire Award společnosti Sophos

1. 6. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Sophos
Nedávný laureát ceny Channel manažer roku 2016 získal další trofej. Společnost Sophos mu udělila Sapphire Award, globální ocenění pro své nejlepší manažery.

Společnost Sophos každoročně uděluje interní ocenění Sapphire Award určené pro manažery, kteří využívají moderní metody firemního řízení. Ocenění za rok 2016 obdrželo celkem pět manažerů Sophosu z celého světa a jeden Sapphire Award tentokrát putoval i co ČR.

Ocenění za rok 2016 totiž obdržel Patrick Müller, channel account executive Sophosu pro Českou republiku a Slovensko. Nešlo přitom jen o výsledky, neboť hlavními hodnotícími kritérii byly kromě překročení obchodních plánů i osobnostní kvality oceněného.

Sophos oceňuje inspirativní vedení týmu, překonávání očekávání, obětavé nasazení i mimo pracovní povinnosti a jednání v souladu se základními hodnotami značky Sophos, kam patří etické a transparentní jednání, nadšení, nasazení a inovativní přístup.

Dodáváme, že Patrick Müller díky hlasům čtenářů ChannelWorldu a odborného panelu získal ocenění Channel manažer roku 2016 v kategorii enterprise, kde porazil řadu zástupců mnohem větších globálních IT hráčů. I proto soudíme, že Sapphire Award rozhodně nezískal náhodou.

Zdroj: Sophos

Čtěte dále

Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu