Patrik Hauf vede oddělení klíčových zákazníků v DPD

13. 12. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: DPD
Hauf bude mít na starost péči o největší klienty přepravce. Do DPD si přináší osmnáct let zkušeností z obchodních pozic ve společnostech Seznam.cz, T-Mobile nebo AAA Auto.

Společnost DPD oznámila, že jmenovala Patrika Haufa na pozici manažera oddělení klíčových zákazníků. Bude zodpovídat za největší klienty, komunikovat s nimi a dělat vše pro to, aby byli se službami spokojení.

Patrik Hauf působí v obchodu už 18 let. Začínal na zákaznickém servisu a během své kariéry řadu funkcí. Působil například jako regionální manažer ve společnosti Seznam.cz a zkušenosti sbíral také ve společnostech T-Mobile a AAA Auto.

„Jsem velmi rád, že můžu být součástí týmu DPD. Komunikace s VIP klienty je moje parketa, takže jsem přesně tam, kde mám být a kde mě to baví. Věřím, že budu pro DPD i jeho zákazníky silnou oporou a že sezónu hladce zvládneme,” uvedl Patrik Hauf.

Hauf se ve volném čase věnuje rodině a sportu. Nejraději běhá a účastní se maratonů. V budoucnu by se taky rád dostal mezi triatlonisty.

Zdroj: DPD

Čtěte dále

Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB