PayU zjednodušuje integraci platební brány pro e-shopy na Shopify

28. 3. 2025
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Depositphotos
Aplikace PayU pro Shopify podle zástupců zjednodušují integraci platební brány a umožňují obchodníkům přijímat platby na několik kliknutí.

Společnost PayU oznámila, že vyvinula dva nové pluginy pro platformu Shopify, která slouží k vytváření a správě internetových obchodů. Nové aplikace od PayU umožňují e-shopům na Shopify nabízet pohodlnější způsoby platby.

Po stažení a instalaci pluginu PayU GPO ze Shopify App Store mohou obchodníci nastavit své platební preference – například podporované platební metody, měny nebo nastavení ochrany proti podvodům – tak, aby platební brána PayU dokonale vyhovovala jejich obchodním potřebám. Před plným spuštěním plateb je navíc možné vše otestovat v Sandbox prostředí.

Vedle hlavního pluginu platební brány nabízí PayU také plugin PayU GPO – BLIK. Plugin BLIK od PayU umožňuje zpracování plateb BLIK přímo na stránce potvrzení objednávky v obchodě. Platební metoda BLIK je podle PayU populární zejména v Polsku.

Channeltrends letní speciál

Ve společnosti PayU se snažíme, aby byly online platby co nejjednodušší pro podniky všech velikostí. Naše nové pluginy umožňují obchodníkům snadno integrovat bezpečné a efektivní platební řešení, aby se mohli soustředit na rozvoj svého podnikání,“ uvedl Martin Prunner, country manager PayU pro Českou republiku.

Zdroj: PayU

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem