Philips: Full HD displej 273E2SB s dotykovým ovládáním

26. 3. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Philips uvádí nový Full HD displej 273E2SB s dotykovým ovládáním. Ocení ho zejména příznivci velkých uhlopříček.
  • Výrobce: Philips
  • Distributoři ČR: AT Computers, Tech Data Distribution, SWS, 100Mega Distribution
  • Distributoři SR: AT Computers SK, eD system Slovakia, 100Mega Distribution
  • Více informací: www.philips.cz

Nový LCD monitor s Full HD rozlišením (1920x1080 bodů) je vybaven až třemi vstupy signálu, včetně HDMI.

Širokoúhlý poměr stran 16:9 garantuje obraz bez pruhů nahoře a dole při hraní her nebo sledování videa. Součástí výbavy monitoru jsou také ovládací prvky SmartTouch – ikony citlivé na dotek, které nahrazují výčnělková tlačítka. Funkce SmartImage Lite sama analyzuje obsah zobrazovaný na obrazovce. Jde o technologii společnosti Philips, jež dynamicky zlepšuje kontrast, sytost barev a ostrost obrazů a videozáznamů v reálném čase pomocí stisknutí jediného tlačítka.

Stejně jako všechny nové monitory Philips, splňuje i model 273E2SB podle výrobce nároky na energickou efektivitu a je maximálně šetrný k životnímu prostředí.

Doporučená koncová cena: 5 987 Kč bez DPH.

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen