Philips: monitor LightFrame

24. 6. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Společnost MMD, která nově zastupuje monitory značky Philips v Evropě, dnes oznámila, že uvádí na trh svou první novinku - monitor Philips LightFrame, který je nejnovějším modelem řady Philips Brilliance.

Autorizovaní diistributoři pro ČR: AT Computers, Tech Data Distribution, SWS
Autorizovaní diistributoři pro SR: eD system Slovakia

Tento 22palcový monitor v provedení lesklé klavírní bílé barvy byl navržen tak, aby svým moderním a luxusním vzhledem skvěle dotvářel současné interiéry. Jeho design však není tím jediným, čím se může chlubit. Díky použitým technologiím, které aktivně snižují únavu očí, vytváří monitor ty nejlepší pracovní podmínky pro své uživatele.

Četné vědecké výzkumy ukázaly, že světlo má na člověka velice výrazný efekt. Například modré světlo, jež prochází třetím receptorem oka, má relaxační a omlazující účinek.  S těmito poznatky pracovali i návrháři nového monitoru LightFrame, který vysílá svěží modré světlo. To uživatele uvolní, zlepší koncentraci a zmírní únavu[1].

Monitor LightFrame se vyznačuje i řadou dalších technologií, které zaručují optimální vidění:

-        Technologie SmartContrast12000:1 je zárukou opravdu černé barvy a sytějšího obrazu;

-        Technologie SmartImage zvyšuje kontrast, sytost barev, ostrost snímků i video záznamů;

-        Technologie TrueVision umožňuje otestování a dokonalé vyladění a nastavení monitoru.

Cyber25

Na monitory Philips LightFrame je poskytována tříletá záruka a za svou energetickou účinnost obdržely certifikát Energy Star.

Monitory Philips LightFrame budou dostupné u prodejců elektroniky od počátku července a doporučená prodejní cena činí 249 Eur s DPH (cca 6670 Kč s DPH).

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků