Poslední dva dny na výběr AT Centů

15. 1. 2009
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Distributor AT Computers připomíná blížící se termín pro výběr bodů z věrnostního programu “ATC Žiju si“. Jak program funguje a kdy odstartuje jeho další ročník?

S novým rokem končí věrnostní kampaň ATC Žiju si 2008. Termín pro vyčerpání všech nasbíraných AT Centů je 16. 1. 2009. Pokud jste u distributora v loňském roce rovněž nakupovali, neváhejte vybrat své konto prostřednictvím objednávkového formuláře na www.atcomp.cz v menu Žiju si - Objednávkový formulář. Objednávky přijaté po 16. 1. nebudou akceptovány, a konto s AT Centy bude vynulováno.

Channeltrends letní speciál

Jak probíhá sběr věrnostních bodů? AT Centy se vám automaticky přičtou na vaše virtuální AT Konto v okamžiku zúčtování prodejní faktury u AT Computers. Podmínkou je pouze uvedení čísla webové registrace (u objednávek prostřednictvím B2B e-shopu ATC Business Link je doplněno automaticky, u ostatních forem objednávek musíte své číslo znát a uvést). Za nasbírané AT Centy si můžete vybrat jakékoliv produkty z nabídky AT Computers nebo odměny z katalogu cen. Podrobné podmínky programu i přehled katalogových cen naleznete rovněž v aplikaci BusinessLink na www.atcomp.cz. V případě dalších dotazů můžete kontaktovat Marii Siegmundovou (siegmundova@atcomp.cz).

Věrnostní program "ATC - Žiju si" pro rok 2009 bude zahájen 21. 1. 2009 a dozná pouze kosmetických změn. V katalogu odměn se objeví nové produkty a slovenští partneři budou mít ceny uvedeny v eurech.

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků