Poslední dva dny na výběr AT Centů

15. 1. 2009
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Distributor AT Computers připomíná blížící se termín pro výběr bodů z věrnostního programu “ATC Žiju si“. Jak program funguje a kdy odstartuje jeho další ročník?

S novým rokem končí věrnostní kampaň ATC Žiju si 2008. Termín pro vyčerpání všech nasbíraných AT Centů je 16. 1. 2009. Pokud jste u distributora v loňském roce rovněž nakupovali, neváhejte vybrat své konto prostřednictvím objednávkového formuláře na www.atcomp.cz v menu Žiju si - Objednávkový formulář. Objednávky přijaté po 16. 1. nebudou akceptovány, a konto s AT Centy bude vynulováno.

Jak probíhá sběr věrnostních bodů? AT Centy se vám automaticky přičtou na vaše virtuální AT Konto v okamžiku zúčtování prodejní faktury u AT Computers. Podmínkou je pouze uvedení čísla webové registrace (u objednávek prostřednictvím B2B e-shopu ATC Business Link je doplněno automaticky, u ostatních forem objednávek musíte své číslo znát a uvést). Za nasbírané AT Centy si můžete vybrat jakékoliv produkty z nabídky AT Computers nebo odměny z katalogu cen. Podrobné podmínky programu i přehled katalogových cen naleznete rovněž v aplikaci BusinessLink na www.atcomp.cz. V případě dalších dotazů můžete kontaktovat Marii Siegmundovou (siegmundova@atcomp.cz).

Věrnostní program "ATC - Žiju si" pro rok 2009 bude zahájen 21. 1. 2009 a dozná pouze kosmetických změn. V katalogu odměn se objeví nové produkty a slovenští partneři budou mít ceny uvedeny v eurech.

Čtěte dále

Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB