Povánoční výprodeje táhnou, e-shopy hlásí téměř o pětinu vyšší obchody než během roku

13. 1. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Rawpixel.com - Fotolia.com XXL
Zpráva společnosti Shoptet ukazuje, že hlavní sezóna ještě nekončí. V období povánočních se v e-shopech nakupuje o 18 % více než je celoroční průměr. Pro úspěch na počátku nového roku je podle Shoptetu nezbytná příprava a pečlivý marketing.

Společnost Shoptet upozorňuje, že hlavní prodejní sezóna, která odstartovala začátkem října, pro obchodníky ještě nekončí. První týdny povánočních výprodejů zatím ukazují, že lidé nakupují téměř stejně jako před Vánoci.

Shoptet uvádí, že prodej se ve srovnání s předvánočním období snížil jen o 8 %. V porovnání s celoročním průměrem je pak objem prodeje o 18 % vyšší. Průměrná hodnota objednávky podle Shoptetu činí je 1 780 Kč.

Pro úspěchu během výprodejů je podle Shoptetu rozhodující, jak se prodejce připravil a jak pracuje s marketingovými nástroji. Jednou ze zásadních věcí je remarketing, práce a komunikace se stávajícími zákazníky.

Pro ještě lepší zvládnutí a využití příští hlavní nákupní sezóny je důležité zanalyzovat tu právě uplynulou, vzít si z toho ponaučení a pořádně se připravit,“ uvedl CEO Shoptetu Miroslav Uďan .

Zdroj: Shoptet

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen