Přepravce PPL chystá zavedení nových služeb

21. 10. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: PPL
Zákazníci PPL se v následujících letech mohou těšit na doručování v den objednání a o sobotách, možnost zanechání balíku u souseda nebo na jiném vybraném místě, vyšší počet výdejních míst a balíkomatů nebo snadnější posílání zásilek do ostatních států, ve kterých je dostupná služba Connect.

Společnost PPL oslavila 20 let své existence. V souvislosti s „narozeninami“ oznámila plány na rozvoj v příštích pěti letech.

V souvislosti se silným rozvojem e-commerce plánuje PPL do roku 2020 zjednodušit a zrychlit formy komunikace výhradně přes „smart aplikace“. Usnadnění v dodávání zásilek by mělo přinést zavedení doručování ve dvou denních vlnách, což podle společnosti umožní doručení ještě v den objednávky.

Další novinkou bude spuštění webové aplikace Moje PPL, díky níž mají zákazníci získat mimo jiné i neustálý dohled nad svými zásilkami. V nejbližší době se zákazníci PPL dočkají i sobotního doručování, které momentálně prochází testovacími procesy. 

Příjemci budou mít navíc možnost nechat si balík poslat například k sousedovi bez nutnosti plné moci, případně na takzvané „safe place“ (bezpečné místo). V tomto případě kurýr zanechá zásilku na jakémkoli místě, které si příjemce vybere – například v obchodu nebo restauraci.

Zákazníkům internetových obchodů by navíc mělo vyzvedávání zásilek ulehčit zavedení balíkomatů a balíkových schránek. Zároveň roste síť ParcelShopů, tedy výdejních a prodejních míst. Jejich počet už přesáhl 700 a v budoucnu by jich mělo fungovat až 2000.

Channeltrends letní speciál

V roce 2016 pak PPL chystá zavedení jednotné etikety pro všechny země, které využívají službu Connect (Česká republika, Polsko, Slovensko, Německo a Benelux), což má vést k výrazně jednoduššímu zasílání zásilek do zahraničí.

Zdroj: PPL

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků