Prestigio zahájilo provoz zákaznické linky pro ČR

4. 11. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Yuri Arcurs - Fotolia.com
Operátoři zákaznické linky Prestigia mají pomoci s řešením technických potíží i s výběrem produktu.

Společnost Prestigio se rozhodla posílit své oddelění péče o zákazníky. Od 1. 11. provozuje zákaznickou linku pro Českou republiku.

Zákazníci mohou získat informace o produktech na bezplatném telefonním čísle 800 400 119, a to v pracovních dnech od 8:30 do 17:00.

Pracovníci technické podpory mají být připraveni pomoci při jakýchkoliv potížích s nastavením produktů, vyřešit technické problémy a poradit při výběru produktů. V případě, že zákazníci zavolají mimo provozní dobu a zanechají svůj kontakt, pracovníci zákaznické linky je budou kontaktovat následující den.

Zákaznické centrum se nachází v Praze, kde sídlí i vývojový tým značky, zodpovědný za programování softwaru a firmwaru. Spuštění telefonické linky je tak dle společnosti přirozeným posunem v rámci procesu poskytování produktové a technické podpory.

Zdroj: Prestigio

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků