Prodat zboží za pět miliard dolarů během 90 minut? Alibaba to dokáže

12. 11. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Promoakce největšího čínského e-shopu dokázala vygenerovat obrat ve výši pět miliard dolarů za pouhou hodinu a půl.

Každoročně pořádá čínská e-commerce platforma Alibaba promoakční den Singles Day. Letos dokázala za prvních 90 minut dosáhnout většího obratu než za celý den při stejné akci vloni.

V roce 2014 se Alibabě podařilo za jeden den promoakce prodat zboží za 9,3 miliardy dolarů, o rok dříve to bylo 5,8 miliardy dolarů.

Singles Day je pokus přilákat zákazníky, kteří nemají partnera, aby si sami sobě koupili dárek. Koná se již několik let vždy 11. 11.

Alibaba uvedla, že 27 milionů lidí nakoupilo v první hodině akce zboží skrze mobilní telefony. Mobilní nákupy přes elektronický platební systém Alipay v první hodině činily 2,9 miliardy dolarů z celkových 3,9 obrácených miliard.

Amazon v reakci na Singles Day koná vlastní promoakční den Prime Day. Je zaměřen na zvýšení prodeje a přilákání zákazníků k placenému členskému programu.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina