Prodat zboží za pět miliard dolarů během 90 minut? Alibaba to dokáže

12. 11. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Promoakce největšího čínského e-shopu dokázala vygenerovat obrat ve výši pět miliard dolarů za pouhou hodinu a půl.

Každoročně pořádá čínská e-commerce platforma Alibaba promoakční den Singles Day. Letos dokázala za prvních 90 minut dosáhnout většího obratu než za celý den při stejné akci vloni.

V roce 2014 se Alibabě podařilo za jeden den promoakce prodat zboží za 9,3 miliardy dolarů, o rok dříve to bylo 5,8 miliardy dolarů.

Singles Day je pokus přilákat zákazníky, kteří nemají partnera, aby si sami sobě koupili dárek. Koná se již několik let vždy 11. 11.

Alibaba uvedla, že 27 milionů lidí nakoupilo v první hodině akce zboží skrze mobilní telefony. Mobilní nákupy přes elektronický platební systém Alipay v první hodině činily 2,9 miliardy dolarů z celkových 3,9 obrácených miliard.

Amazon v reakci na Singles Day koná vlastní promoakční den Prime Day. Je zaměřen na zvýšení prodeje a přilákání zákazníků k placenému členskému programu.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu