První pololetí přineslo českým e-shopům obrat 46 miliard korun

27. 7. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © filograph - Fotolia.com
Za letošní pololetí české e-shopy utržily stejně jako před šesti lety za celý rok.

Během prvního pololetí letošního roku zákazníci utratili v českých e-shopech 46,4 miliard korun, což je meziročně 13 % více. Vyplývá to z agregovaných dat nákupního rádce a cenového srovnávače Heureka.cz a veřejně dostupných dat e-commerce.

Tempo růstu se zmírnilo, meziročně se jedná o nárůst o 13 %. Trendy v nakupování však zůstávají podobné,“ uvedl v oznámení Tomáš Braverman, ředitel Heureky a dodal, že za první půlrok „Češi nechali na internetu tolik peněz, co před šesti lety za celý rok.

Podle Heureky roste nákup jídla a oblečení online, častěji se nakupuje běžné spotřební zboží. K nákupům po síti se stále častěji přidávají senioři.

Zdroj: Heureka.cz

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci