Qualcomm kupuje CSR, chce se zaměřit na internet věcí a připojená auta

17. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © James Thew - Fotolia.com
Za společnost CSR chce Qualcomm nabídnout 1,6 miliardy liber, výrazně více, než jakou hodnotu jí přisuzují současné kurzy akcií.

Společnost Qualcomm oznámila záměr odkoupit vyrobce čípů CSR. Nabídnout chce celkem 1,6 miliardy liber. CSR vyrábí čipy pro bezdrátovou komunikaci, audio a GPS, které nacházejí uplatnění v oblastech automobilového průmyslu a spotřební elektroniky.

Qualcomm chce pomocí know-how CSR posílit své zájmy v oblasti internetu věcí a tzv. připojených aut. Qualcomm si zde chce vybudovt pozici, neboť oba tyto segmenty v současnosti silně rostou. I z toho důvodu cení CSR na částku, která významně převyšuje hodnotu jeho akcií.

Důvodem může být i to, že o CSR měla zájem společnost Microchip. Její nabídku z letošního srpna však CSR odmítlo jako příliš nízkou.

Nejedná se o jedinou akvizici Qualcommu v nedávné době. V létě oznámil koupi společnoti Wilocity kvůli jejím čipům s možností rychlého datového přenosu podle standardu WiGig.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky