Realtime Technology bylo pod Dassault Systèmes přejmenováno na 3Dxcite

17. 5. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © N-Media-Images - Fotolia.com
Značka má pod novým názvem a majitelem podpořit multikanálový digitální marketing.

Společnost Dassault Systèmes oznámila, že přejmenuje nedávno zakoupenou značku Realtime Technology na 3Dxcite. Novým cílem značky má být umožnění realizace strategie 3Dexperience, která zahrnuje zákazníkův obchodní cyklus napříč komunikačními kanály. Podstatou aplikace 3Dxcite je traformace inženýrských dat ve vizualizace.

Žádná firma nemá pouze konstrukční nebo výrobní byznys. Zákazníci kupují zkušenosti a naši klienti musí spojit různé oblasti od navrhování po prodej, aby jim je mohli poskytnout,“ uvedla Monica Menghini, výkonná viceprezidentka Dassault Systèmes.

Portfolio 3Dxcite bude obsahovat tři hlavní kategorie vizuálních nástrojů, mezi nimi například různé konfigurátory, knihy o řízení, reprezentativní prodejny nebo personalizované nakupující.

Zdroj: Dassault Systèmes

Čtěte dále

Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta