Recenze jsou druhým nejdůležitějším kritériem pro výběr e-shopu (Heureka.sk)

21. 9. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © nyul - Fotolia.com
Na portálu Heureka.sk každý rok roste počet uživatelských hodnocení a recenzí napsaných na základě reálných objednávek. Heureka uvádí, že s výjimkou ceny tvoří tato hodnocení nejdůležitější kritérium pro výběr e-shopu.

Portál Heureka.sk uvádí, že jeho uživatelé v průběhu prvního pololetí 2015 napsali téměř půl milionu recenzí a hodnocení slovenských e-shopů. Celkem se jich na portálu nyní nachází již bezmála tři miliony.

Heureka má svůj systém zabezpečený proti falešným hodnocením mimo jiné tím, že zákazníci hodnotí na základě reálně uskutečněných objednávek. Na základě vysokého počtu kladných hodnocení pak Heureka e-shopům uděluje certifikát Overené zákazníkmi.

Proč je to důležité? Protože názorem ostatních nakupujících se při výběru e-shopu řídí 28 % Slováků, přičemž důležitější (45 %) je pro ně už jen cena. Na hodnocení ostatních dají více muži, kteří tvoří přibližně dvě třetiny z uvedených 28 %.

Heureka.sk dále uvádí, že si Slováci na psaní recenzí postupně zvykli. Za celý rok 2011 jich napsali 153 tisíc, zatímco za rok 2014 to byli již 964 tisíc, z toho 120 tisíc jen za prosinec.

Zdroj: Heureka.sk

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen