Renata Šolcová je marketingovou manažerkou TCL pro CEE

22. 11. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: TCL Electronics
Šolcová v minulosti pracovala pro Samsung, nyní se zaměří na nastavování marketingové strategie TCL ve střední a východní Evropě.

Společnost TCL Electronics oznámila, že na pozici marketingové manažerky pro střední a východní Evropu nastupuje Renata Šolcová. Tuto pozici dosud vykonával Easton Kim, který postoupil na post evropského marketingového ředitele.

Šolcová bude regionu řídit aktivity ATL i BTL, konkrétně nastavení marketingové a retail-marketingové strategie, včetně posílení a prezentace značky TCL na vybraných trzích. Spolu se svým týmem se zaměří na public a media relations, sponzoring (zejména sportovní), retail management a partnerské marketingové aktivity.

Budu usilovat o zviditelnění značky TCL na trzích, za které zodpovídám – jak v retail segmentu, tak v online prostředí. Mezi spotřebiteli a značkou TCL je třeba i nadále budovat pozitivní vztah,“ říká Renata Šolcová, CSE Marketing Manager společnosti TCL Electronics.

Renata Šolcová nastoupila do společnosti TCL Electronics po předchozí práci pro značku Samsung, kde zodpovídala za retail marketing. Předtím pracovala jako brand manažerka, respektive trade marketing manažerka, u společností Bongrain, Bell nebo Nutricia.

Zdroj: TCL Electronics

Čtěte dále

Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu