Richard Štefíček jmenován obchodním ředitelem společnosti Greycortex

10. 1. 2024
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Greycortex
Do Greycortexu přichází ze společnosti Flowmon Networks.

Společnost Greycortex, která se zabývá vývojem kyberbezpečnostních řešení pro síťový monitoring, oznámila, že novým obchodním ředitelem se stal Richard Štefíček. Na pozici nahradí Pavla Malíře Chmelaře, který se nadále bude soustředit zejména na rozvoj nových trhů.

Štefíček zahájil svou kariéru po absolvování VUT v Brně jako obchodní manažer ve firmě TR instruments. Následně získával obchodní zkušenosti více než deset let ve společnosti Flowmon Networks, kde se vypracoval až na pozici channel managera pro střední a východní Evropu.

Dosavadní obchodní ředitel Malíř Chmelař, který působí ve společnosti od jejího založení v roce 2016, využije své rozsáhlé znalosti produktu i zkušenosti s budováním českého a polského kanálu při rozvoji nových trhů a obchodně-technické práci s partnery.

Channeltrends letní speciál

„Greycortex příchodem Richarda Štefíčka do role obchodního ředitele jasně ukazuje svůj záměr růst a posilovat svou pozici na trhu. Společně se všemi kolegy a kolegyněmi se těšíme na další éru obchodního růstu pod jeho vedením,“ uvedl k personálním změnám Petr Chaloupka, CEO společnosti Greycortex.

Zdroj: Greycortex

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků