RRC-CZ vás zve na RoadShow

14. 4. 2009
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

„Ekonomicky úsporná komunikační řešení“ je motto dubnové RoadShow distributora s přidanou hodnotou RRC-CZ. Představí se výrobci Avaya, Motorola a Ascom. Jaký program čeká návštěvníky v Praze?

RRC-CZ vás zve na RoadshowSnižování nákladů ve firmách se v letošním roce stalo vyhledávaným tématem. RRC na své RoadShow partnerům poradí, jak nabízet úsporná řešení pro oblast firemní komunikace společně s výrobci Avaya, Motorola a Ascom.

S produkty, kladoucími vysoký důraz na výkonnost a mobilitu, se budete moci seznámit 28. 4. 2009 v hotelu Maximilian v Praze.

RoadShow má dopolední i odpolední program. V úvodních patnáctiminutových přednáškách se seznámíte s distributorem RRC a službami, které poskytuje, stejně jako s jednotlivými výrobci. Před obědem budete moci shlédnout prezentaci společného řešení společností firem Avaya a Motorola Total Enterprise Access and Mobility Solution a udělat si představu o možnostech jeho využití pro vertikály maloobchodu, zdravotnictví a hotelových služeb.

Odpolední přednášky se opět zaměří na produktovou nabídku společností Avaya, Motorola a Ascom, cílenou především do SMB segmentu.

Vstup je zdarma po předchozí registraci. Každý účastník dostane malou pozornost a na závěr se můžete těšit na bohatou tombolu s překvapením.

Channeltrends letní speciál

V případě zájmu o návštěvu akce potvrďte účast do pondělí 20. 4. emailem na lenka_rouhova@rrc.cz nebo telefonicky na +420 775 853 303.

Podrobný program najdete také v našem přehledu Partnerských akcí a seminářů.

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen