Rychlé reklamace navigací Mio i s odvozem

29. 11. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Výrobce navigací Mio rozšiřuje servisní služby. Reklamované zařízení si vyzvedne u zákazníka a do pěti pracovních dnů dodá zpět funkční zařízení.

Rychlé reklamace navigací Mio i s odvozem zařízeníMio, výrobce GPS navigací pro automobily, zvyšuje komfort řešení technických problémů se zařízeními.

Nově v rámci základní záruční lhůty nabízí zákazníkům, že si pro reklamované zařízení pošle vlastní pracovníky, kteří po vyřešení reklamace přivezou zpět funkční navigaci. Reklamace je vyřizována do pěti pracovních dnů od doručení zařízení do servisu.

Zákazník se pro získání služby musí bezplatně registrovat do klubu uživatelů zařízení Mio a na webu vyplnit reklamační formulář. Řešení reklamace pak může sledovat přes internet.

Stejné služby Mio poskytuje i pro pozáruční servis, který je již zpoplatněn. Dotazy pak zodpovídají konzultanti na lince technické podpory na tel. čísle +420 381 489 888 (v pracovní dny od 9:00 do 17:00).

Výhodou služby je i to, že si zákazník může nechat vrátit zařízení ze servisu i na jinou adresu, než ze které bylo zboží odvezeno.

Zdroj: Mio

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First