Salesforce a Google přinášejí Gemini do Agentforce

6. 3. 2025
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: PRAM
Agentforce bude moci využívat modely Gemini společnosti Google, což agentům umožní pracovat s obrázky, zvukem a videem, zpracovávat složitější úkoly pomocí multimodálních funkcí Gemini a kontextových oken s dvěma miliony znaků. Zároveň budou moci jednat s využitím poznatků a odpovědí v reálném čase, které jsou podloženy vyhledáváním Google s umělou inteligencí Vertex.

Salesforce Service Cloud bude těsněji integrován se sadou Google Customer Engagement Suite, což přinese vylepšené funkce kontaktního centra s podporou umělé inteligence, a to včetně překladu hlasu v reálném čase, inteligentního předávání informací mezi agenty, personalizovaných doporučení pro agenty a konverzačních poznatků založených na umělé inteligenci ve všech kanálech.

Aplikace Agentforce, Data Cloud a Customer 360 Apps společnosti Salesforce budou fungovat na infrastruktuře Google Cloud s přístupem do nových oblastí a zjednodušeným zadáváním zakázek prostřednictvím služby Google Cloud Marketplace.

TIP: Další produktové tipy najdete zde

Více podrovných informací k tématu lze nalézt na:

Blogu EU: https://www.salesforce.com/eu/blog

Twitteru (globální účet): https://twitter.com/salesforce

Zdroj: Salesforce