Salesforce a Snowflake rozšiřují partnerství o sdílení dat v reálném čase

21. 9. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: kentoh @fotolia.com
Partnerství navazuje na stávající řešení pro analýzu dat od společností Tableau a Snowflake, která pomáhají organizacím postupovat rychleji a činit chytřejší rozhodnutí.

Společnosti Salesforce a Snowflake oznámily nové inovace v oblasti sdílení dat bez kopírování. Prohloubení partnerství by mělo zákazníkům pomoci spolupracovat s daty v reálném čase mezi Salesforce Customer Data Platform (CDP) a Snowflake, čímž se minimalizují rizika plynoucí z tradičních metod synchronizace.

Nové možnosti sdílení dat umožní zákazníkům CDP vytvářet segmenty a vynášet na povrch poznatky o datech ze Snowflake, jako by žila nativně v CDP. Systém funguje i obráceně, takže lze psát dotazy, které spojují nativní data Snowflake s daty CDP, aniž by bylo třeba data nejprve kopírovat nebo přesouvat do Snowflake.

Aktuální integrace mezi společnostmi Salesforce a Snowflake navazují na dlouholeté úspěšné partnerství se společností Tableau, která se v roce 2022 stala partnerem společnosti Snowflake v oblasti Business Intelligence.

Channeltrends letní speciál

Tato integrace umožní společnostem odbourat datová sila, sjednotit data pro bohaté poznatky a analýzy a umožnit jednotný pohled na jejich zákazníky v reálném čase napříč našimi předními platformami,“ uvedl Christian Kleinerman, SVP pro produkty ve společnosti Snowflake.

Zdroj: Salesforce

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta