Salesforce dělá zásadní změny v globální partnerské strategii

23. 4. 2024
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Depositphotos
Zjednodušuje proces onboardingu a zapojení partnerů.

Společnost Salesforce oznámila, že zrevidovala svůj přístup k partnerským kanálům interně i na úrovni externího zapojení s cílem maximálně využít růstových příležitostí na trhu. Hnacím motorem změn je Steve Corfield, který generální ředitel Salesforce pro globální partnery, channel a nové produkty.

Corfield vysvětlil, že v rámci Salesforce vybudoval interními pilíře, kterými mění způsob, jakým společnost vstupuje na trh s partnery, zejména v oblasti náboru, onboardingu a péče o partnery předtím, než získají první kontrakt.

„Celý ekosystém je pro nás důležitý,“ zdůraznil Corfield s tím, že Salesforce již dříve odhalil ambice dosáhnout do roku 2026 obratu 50 miliard dolarů. V růstu se přitom chce opírat především o partnerský kanál.

Cyber25

Salesforce: Umělá inteligence v roce 2024 změní budoucnost práce Přečtěte si také:

Salesforce: Umělá inteligence v roce 2024 změní budoucnost práce

„Potřebujeme partnery na všech úrovních. Musíme být schopni obsloužit jakýkoli konec trhu a musíme to dělat co nejproduktivněji a nejbezpečněji,“ uvedl Corfield. Zároveň vypíchl, že na každý prodej připadá zhruba šesti až desetinásobná hodnota dodatečných příjmů ze služeb, což otevírá pro partnery velkou příležitost.

Zdroj: IDG News Service 

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Šimon Churý (eD system)
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Šimon Churý (eD system)