Salesforce na úspěšné vlně, tržby v prvním čtvrtletí vyrostly o 24 %

3. 6. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © NAN - Fotolia.com
Společnost během prvních tří měsíců letošního roku utržila téměř 7,5 miliardy dolarů a věří, že podobné tempo růstu si udrží i po zbytek roku.

Společnost Salesforce oznámila, že v prvním kvartálu fiskálního roku 2023, jenž skončil 30. 4. 2022, utržil 7,41 miliardy dolarů. To představuje meziroční zlepšení o 24 % a dokazuje, že firmě se daří dvouciferně růst dlouhodobě.

Provozní cash flow se ve sledovaném období zvýšilo o 14 % na 3,68 miliardy dolarů. Díky pozitivní trajektorii navíc Salesforce předpokládá, že za celý fiskální rok 2023 utrží 31,7 miliardy, což by představovalo meziroční růst o zhruba 20 %.

O drtivou většinu tržeb – konkrétně 6,86 miliardy dolarů – se v prvním čtvrtletí postarala předplatná a podpora, což představuje zlepšení o 24 %. Tržby z profesionálních služeb meziročně vyrostly o 30 % na 0,56 miliardy.

Firma má i další důvod k radosti. Marc Menioff, jeden ze šéfů společnosti, totiž poukázal na to, že Salesforce aktuálně eviduje nasmlouvané závazky v úctyhodné výši 42 miliard dolarů.

Naše finanční výsledky znovu ukazují, že nás obchodní model je silný a odolný. Stále totiž zaznamenáváme silnou poptávku ze strany zákazníků napříč celým portfoliem Customer 360,“ doplnil Bret Taylor, Co-CEO společnosti.

Zdroj: Salesforce

Čtěte dále

Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu