Sameh Jarour je ředitelem marketingu společnosti Safetica

7. 6. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Safetica
Mezi jeho priority bude patřit oslovení nových zákazníků se SaaSovou verzí bezpečnostního produktu Safetica. Jarour při tom zužitkuje mnohaleté zkušenosti z digitálního marketingu.

Společnost Safetica oznámila posilu v marketingovém oddělení. Na pozici ředitele marketingu byl jmenován Sameh Jarour, jenž který zacílí na inovace a posílení pozice firmy jakožto lídra na poli datové bezpečnosti.

Jako chief marketing officer se bude Jarour starat především o vedení týmu, nastavování strategie a její realizaci v oblasti marketingu a reklamy, CRM, sociálních médií a digitálních platforem celkově.

Kromě propagace vlajkové lodi společnosti, on-premise DLP softwaru Safetica ONE, čeká Jaroura také úkol rozšířit povědomí a oslovit nové uživatele se SaaSovým produktem Safetica NXT.

Cyber25

Jarour s sebou přináší bohaté zkušenosti nejen v oblasti marketingu. V minulosti působil ve společnosti Kiwi.com, ve firmách Fairmont Hotels & Resorts nebo v logistické společnosti Aramex v Jordánsku. Jeho zahraniční zkušenosti doplňuje také vysokoškolské studium v Kanadě.

 Zdroj: Safetica

Nové články do mailu

 

Chcete mít každý týden přehled o informacích pro resellery, dodavatele služeb a profesionály v prodejním kanále IT a CE? Objednejte si náš mailový servis. Objednat si lze i newsletter To hlavní, páteční souhrn nejdůležitějších článků ze serverů vydavatelství Internet Info.

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu