Samsung představil dvě nové řady signage displejů OMD

21. 12. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Samsung
Nové displeje Smart Signage Outdoor pro komerční prezentace přicházejí ve dvou řadách podle toho, zda jsou určeny k samostatné instalaci nebo sestavení do videostěny. Integrovaná platforma se postará o správu a aktualizaci obsahu.

Společnost Samsung představuje nové displeje Smart Signage Outdoor série OMD, určené k provozování komerčních prezentací. Novinky nabízejí technologii LED podsvícení společnosti Samsung nazývaná BLU. K dispozici jsou dvě modelové řady displejů, které mohou být použity samostatně i složené do videostěny.

Venkovní displeje Samsung OMD mají jas 2 500 nitů a kontrastní poměr 5 000 : 1. Jsou vybaveny systémem pro správu obsahu Magic Info Player S2, který umožňuje aktualizaci obsahu, publikování a konfiguraci skrze integrovanou platformu Samsung Smart Signage (SSSP) druhé generace s vestavěnou Wi-Fi. Jeho součástí je více než 200 předem vytvořených, oborově specifických šablon.

Vestavěný Wi-Fi modul zajišťuje rozšířenou konektivitu a snadnější ovládání v reálném čase. Provozovatel může například nahrát obsah pomocí mobilního zařízení nebo počítače a rovnou jej zveřejnit, nebo obsah uspořádat pomocí vestavěné Wi-Fi, Wi-Fi Direct či připojením přes USB.

Dvě modelové řady OMD-K a OMD-W zahrnují displeje s úhlopříčkou 46, 55 a 75 palců. Řada OMD-K je optimalizovaná pro použití ve videostěnách, přičemž rámeček displejů má při propojení dvou jednotek celkovou šířku 15,8 mm. Naopak displeje z řady OMD-W jsou určeny k samostatnému použití, například ve výlohách. Připojení portů a napájení zde zakrývá zadní panel.

Dostupnost

Channeltrends letní speciál

Zařízení řady Samsung OMD jsou již dostupná na českém trhu.

Zdroj: Samsung

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)