Samsung spustil lokální zákaznickou linku pro ČR a SR

24. 4. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Yuri Arcurs - Fotolia.com
Nová linka poskytuje telefonickou i on-line podporu pro zákazníky Samsungu v České republice a na Slovensku.

Společnost Samsung otevřela v Hradci Králové novou zákaznickou linku pro Českou republiku a Slovenskou. Až třicet proškolených pracovníků v ní bude zákazníkům společnosti poskytovat telefonickou i on-line podporu, v rámci níž jim například pomohou s nastavením mobilních telefonů, zařídí servisní zásahy u zákazníka a poskytnou řadu dalších služeb.

Zákaznickou linku Samsungu provozuje společnost Teleperformance. Dosud byla podpora poskytována ze zahraničí.

V první fázi přesunu linky do tuzemska bylo podle Samsungu proškoleno šestnáct operátorů pro oblasti telefonů, tabletů a fotoaparátů. Ve druhé polovině letošního roku má na linku nastoupit čtrnáct dalších pracovníků se zaměřením na ostatní zařízení z portfolia společnosti, včetně televizorů a audio výrobků. Při hovoru s linkou jsme však zjistili, že již teď je poskytována podpora pro všechny produkty.

Zákaznická linka je dostupná na telefonním čísle 800 726 786. V provozu je ve všední dny od 8:00 do 18:00 a v sobotu od 9:00 do 16:00.

Channeltrends letní speciál

Věřím, že tato služba přispěje k ještě kvalitnější podpoře našich zákazníků, stejně jako přinese užitek i královéhradeckému regionu díky vytvořeným pracovním příležitostem,“ uvedl při otevření zákaznické linky Daewon Kim, prezident česko-slovenské pobočky společnosti.

Zdroj: Samsung, ChannelWorld

Čtěte dále

Veronika Zachariášová bude šéfovat korporátní komunikaci a CSR v O2
Veronika Zachariášová bude šéfovat korporátní komunikaci a CSR v O2
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Většina českých e-shopů je na marketplacech, ale spokojení s nimi nejsou
Většina českých e-shopů je na marketplacech, ale spokojení s nimi nejsou