Samsung uvedl komerční televize Smart Signage TV

25. 8. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Samsung
Řešení je určeno k využtí jako signage displej v obchodech a dalších komerčních prostorech. Umožňuje na jedné obrazovce kombinovat zobrazení živého vysílání, prezentací, bannerů a dalšího obsahu. Dodává se se softwarem pro správu a editaci.
  • Výrobce: Samsung
  • Distributoři ČR: ABC Data, AT Computers, eD' System Czech
  • Distributoři SR: ABC Data, AT Computer SK, eD' System Slovakia
  • Více informací: www.samsung.com

Společnost Samsung představuje Samsung Smart Signage TV, nový typ televizoru pro malé a střední podniky. Novinka kombinuje informační a propagační vlastnosti digitálního displeje s přidanou hodnotou živého televizního vysílání – vše v jednom, vše na jedné obrazovce.

Jako komerční řešení byl Samsung Smart Signage TV přizpůsoben potřebám majitelů obchodů. Na rozdíl od běžných televizorů mohou obchodníci rozdělit displej na více částí a ukázat zákazníkům širokou škálu informací.

Zobrazovat mohou reklamní bannery, videa, obrázky a texty. Vestavěný systém pro správu obsahu také umožňuje vytvořit a zveřejnit upoutávku, a to i z mobilního zařízení.

Řešení je určeno pro provoz až 16 hodin denně, sedm dní v týdnu. Je dodáváno jako balíček, který zahrnuje LED TV se zabudovaným TV tunerem, stojan, software pro správu obsahu, možnost sledování TV obsahu ve Full HD, vestavěnou WiFi, dálkový ovladač a příslušenství pro montáž.

Pomocí softwaru pro vytváření a správu obsahu může být obsah dodán do vestavěného přehrávače médií jednoduše USB nebo bezdrátově z mobilního zařízení prostřednictvím WiFi. Obsah lze vytvářet pomocí více než 200 designových šablon a obrázkové galerie.

Ve výbavě nechybí software MagicInfo Express, který mohou obchodníci použít k aktualizaci poskytovaných informací např. o slevách, otevírací době, speciálních akcích apod. Tento software umožňuje vytváření obsahu, publikování, správu a plánování v libovolném pořadí, trvání, čase a dnu v týdnu potřeby.

Channeltrends letní speciál

Samsung Smart Signage TV je vybaven rovněž službou MagicInfo Mobile, která umožňuje aktualizace nebo odeslání fotografií do propagačních materiálů z mobilního zařízení pomocí mobilní aplikace (Android a iOS).

Zdroj: Samsung

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)