SAP uvedl českou lokalizaci CRM Cloud for Customer

14. 4. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © spiral - Fotolia.com
Řešení pro správu zákazníků nabízí výhody cloudových technologií, integraci s existujícími systémy a podporu široké škály komunikačních kanálů včetně sociálních sítí.

Společnost SAP uvedla na český trh lokalizovanou verzi cloudového CRM řešení SAP Cloud for Customer. České firmy tak mohou začít užívat nový nástroj umožňující využití moderních metod komunikace se zákazníky, včetně sociálních sítí a mobilních technologií.

Využití cloudových technologií a platformy Hana podle SAP zkracuje na minimum dobu nasazení, řešení má jít snadno propojit s mobilními zařízeními pracovníků nebo manažerů v terénu a uživatelé mají mít vždy k dispozici nejnovější verzi systému. Výhodou cloudového řešení je podle výrobce i struktura poplatků, které se odvozují od skutečně využívaného rozsahu služeb.

SAP Cloud for Customer má podle výrobce umožnit řídit kontakty se zákazníky prostřednictvím všech kanálů – v místě prodeje, on-line nebo na mobilních zařízeních. Česká verze nabízí řadu nástrojů pro podporu prodeje a služeb zákazníkům, marketingové plánování, analýzu obchodních procesů i interakce prostřednictvím nových médií. Nasazení SAP Cloud for Customer lze škálovat na míru zákazníka integrovat se stávajícími systémy jako je SAP ERP či SAP CRM, stejně jako s cloudovými řešeními jiných poskytovatelů.

Cyber25 Early

V rámci podpory mobilních zařízení má uživatel přístup k jednotlivým aplikacím jak on-line, tak off-line, přičemž si může přizpůsobit uživatelské rozhraní. Součástí celého řešení může být například nástroj SAP Cloud for Social Engagement umožňující využít sociální sítě k zefektivnění kontaktu se zákazníky. Nástroj nabízí vyhledávání relevantních zpráv na sociálních sítích a jejich zpracování. Propojení s dalšími systémy má navíc dovolit využívat znalostí z ostatních kanálů. Pro podporu prodejních týmů a obchodních operací lze řešení rozšířit o službu SAP Cloud for Sales.

Zdroj: SAP

Čtěte dále

Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Workforce Experience Platform od HP přichází do Česka a na Slovensko
Workforce Experience Platform od HP přichází do Česka a na Slovensko
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Lukáš Konečný se staví do čela Y Soft Ventures, střídá Miloše Sochora
Lukáš Konečný se staví do čela Y Soft Ventures, střídá Miloše Sochora
Live streaming sportů trhá rekordy, mění pravidla hry v internetovém provozu
Live streaming sportů trhá rekordy, mění pravidla hry v internetovém provozu