Setos je výhradním distributorem zařízení značky Gigaset Pro

8. 3. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © photon_photo - Fotolia.com
Spolupráce podle distributora vhodně zapadá do strategie Setosu poskytovat co nejširší portfolio produktů.

Společnost Setos oznámila, že se 1. 3. 2022 stala výhradním distributorem zařízení Gigaset Pro. Jedná se o produkty určení zejména pro využití v administrativních budovách, logistických halách, výrobních závodech apod.

Základem řešení je dle distributora možnost vybudování sítě DECT vysílačů, mezi kterými se mohou pohybovat sluchátka bez ztráty signálu, podobně jako např. GSM telefony mezi BTS. Bezdrátové ručky je možné doplnit i stolními DECT a IP telefony.

Cyber25

Montáž vyžaduje určité technické znalosti, proto tato komodita není primárně určena pro koncové zákazníky, ale pro instalační firmy, kterým dodáváme ústředny a podobné komodity,“ uvedl Vlastimil Štěpán, wholesale & purchasing manager v Setosu.

Zdroj: Setos

 

Channeltrends (dříve ChannelWorld), který je určený pro prodejce, dodavatele služeb a profesionály v prodejním kanálu IT a CE, si můžete objednat i jako klasický časopisV tištěném speciálu vydávaném čtvrtletně najdete články, rozhovory, komentáře, analýzy, přehledy partnerských programů a řadu dalších informací pro resellery, VAR a další profesionály působící v oblasti prodejního kanálu a distribuce.

Jednotlivá čísla si můžete objednat i v digitální podobě

Čtěte dále

AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Roman Ochodek (Optoma): Lidský přístup je zásadní i v digitální době
Roman Ochodek (Optoma): Lidský přístup je zásadní i v digitální době
Češi ujíždějí na elektronice, třetina dá za průměrný nákup přes 5 tisíc korun
Češi ujíždějí na elektronice, třetina dá za průměrný nákup přes 5 tisíc korun
Obrazem: Slunce, mlha a novinky s Asbis CZ v Janských Lázních
Obrazem: Slunce, mlha a novinky s Asbis CZ v Janských Lázních