Společnost T-Mobile oznámila, že jako první z operátorů všem svým zákazníkům zdarma vlastní AI řešení. Umělá inteligence Magenta AI využívající pokročilý vyhledávač Perplexity se stane novou ikonkou v menu mobilní aplikace Můj T-Mobile a bude její pevnou součástí.
Zákazníci by měli získat plnohodnotného AI asistenta, který pomůže s každodenní agendou i vyhledáváním informací. V budoucnu se tato AI bude dále rozvíjet v oblasti grafiky i zvuku a počítá se i s dalšími jazykovými modely.
T-Mobile vyzdvihuje, že s Magenta AI vstupuje operátor vůbec poprvé do segmentu AI pro koncové zákazníky. Umělá inteligence využívá pokročilý vyhledávač Perplexity a má podobu plnohodnotného a komplexního AI asistenta.
„Poprvé vstupujeme s AI i do širokého segmentu koncových zákazníků, kteří si dosud mohli vyhledávač Perplexity Pro vyzkoušet v rámci našeho zákaznického programu Magenta Moments,“ říká Maximiliano Bellassai, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky T-Mobile.
Transformace T-Bota
Magenta AI je od druhé poloviny července dostupná v nejnovější verzi aplikace Můj T-Mobile. Zatím funguje v pilotním režimu a postupně prochází úpravami. Na konkrétní dotazy ohledně služeb operátora je nasazený chytrý směrovací systém, který zákazníky navede buď do stávajícího T-Bota, na konkrétní místo v aplikaci, nebo je rovnou na chat s živým asistentem.
Současný T-Bot zatím nevyužívá umělou inteligenci, v budoucnu se ale promění ve skutečného chytrého asistenta postaveného právě na AI technologiích. Aplikace rovněž prochází úpravami tak, aby byla uživatelsky přívětivější a lépe použitelná pro uživatele s hendikepem v souladu s nařízením EU o digitální přístupnosti.
Zdroj: T-Mobile