Seznamte se s Magenta AI. T-Mobile spouští vlastní umělou inteligenci

Dnes
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

T-Mobile Magenta AI
Autor: T-Mobile
Magenta AI, nová součást mobilní aplikace Můj T-Mobile, může zákazníkům operátora usnadnit běžnou agendu, nabídne vyhledávání informací i zodpovídání otázek.

Společnost T-Mobile oznámila, že jako první z operátorů všem svým zákazníkům zdarma vlastní AI řešení. Umělá inteligence Magenta AI využívající pokročilý vyhledávač Perplexity se stane novou ikonkou v menu mobilní aplikace Můj T-Mobile a bude její pevnou součástí.

Zákazníci by měli získat plnohodnotného AI asistenta, který pomůže s každodenní agendou i vyhledáváním informací. V budoucnu se tato AI bude dále rozvíjet v oblasti grafiky i zvuku a počítá se i s dalšími jazykovými modely.

T-Mobile vyzdvihuje, že s Magenta AI vstupuje operátor vůbec poprvé do segmentu AI pro koncové zákazníky. Umělá inteligence využívá pokročilý vyhledávač Perplexity a má podobu plnohodnotného a komplexního AI asistenta.

T-Mobilu dál mírně rostou tržby, v prvním čtvrtletí si polepšil o 2,3 % Přečtěte si také:

T-Mobilu dál mírně rostou tržby, v prvním čtvrtletí si polepšil o 2,3 %

„Poprvé vstupujeme s AI i do širokého segmentu koncových zákazníků, kteří si dosud mohli vyhledávač Perplexity Pro vyzkoušet v rámci našeho zákaznického programu Magenta Moments,“ říká Maximiliano Bellassai, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky T-Mobile.

Transformace T-Bota

Magenta AI je od druhé poloviny července dostupná v nejnovější verzi aplikace Můj T-Mobile. Zatím funguje v pilotním režimu a postupně prochází úpravami. Na konkrétní dotazy ohledně služeb operátora je nasazený chytrý směrovací systém, který zákazníky navede buď do stávajícího T-Bota, na konkrétní místo v aplikaci, nebo je rovnou na chat s živým asistentem. 

Channeltrends letní speciál

Současný T-Bot zatím nevyužívá umělou inteligenci, v budoucnu se ale promění ve skutečného chytrého asistenta postaveného právě na AI technologiích. Aplikace rovněž prochází úpravami tak, aby byla uživatelsky přívětivější a lépe použitelná pro uživatele s hendikepem v souladu s nařízením EU o digitální přístupnosti. 

Zdroj: T-Mobile

Čtěte dále

Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Michal Walica (Asbis CZ)
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Michal Walica (Asbis CZ)
Co dělá ransomware s psychikou lidí? Vyvolává úzkost i výčitky
Co dělá ransomware s psychikou lidí? Vyvolává úzkost i výčitky
Většina českých e-shopů je na marketplacech, ale spokojení s nimi nejsou
Většina českých e-shopů je na marketplacech, ale spokojení s nimi nejsou
Seznamte se s Magenta AI. T-Mobile spouští vlastní umělou inteligenci
Seznamte se s Magenta AI. T-Mobile spouští vlastní umělou inteligenci
SWS je oficiálním distributorem značky Lexip na českém a slovenském trhu
SWS je oficiálním distributorem značky Lexip na českém a slovenském trhu
Canalys: Cla stoupají, poptávka stagnuje. Dodávky mobilů v druhém čtvrtletí nerostly
Canalys: Cla stoupají, poptávka stagnuje. Dodávky mobilů v druhém čtvrtletí nerostly