Skupina China Oceanwide dokončila akvizici IDG a IDC

31. 3. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: IDG
Globální vydavatelství a analytická společnost zaměřené na svět informačních a komunikačních mají nového většinového vlastníka v podobě čínské skupiny China Oceanwide.

Skupina China Oceanwide Holdings Group se stala oficiálním majitelem většinových podílů v globálním vydavatelství IDG a analytické společnosti IDC. Čínský holding to oznámil během středeční konference v Pekingu. Detaily dohody nebyly zveřejněny.

IDG má pobočky v 97 zemích světa a je vydavatelem řady titulů zaměřených na svět informačních a komunikačních technologií. Součástí této sítě je i akciová společnost IDG Czech Republic, vydavatel ChannelWorldu a jeho sesterských časopisů.

Historie IDG (celým názvem International Data Group) sahá do roku 1964. Zakladatel společnosti Patrick McGovern ji vedl až do své smrti na jaře 2014 , kdy vedení převzalo představenstvo. Poslední rok hledala společnost vhodného kupce.

Skupina China Oceanwide byla založena roku 1985 a její aktivity zahrnují řadu odvětví, od finančních služeb a realit až po média, technologie a investice. Skupina drží podíl například v Lenovo Holdings, mateřské společnosti výrobce Lenovo.

Channeltrends Awards

Jako nový majitel IDG a IDC se chce skupina zaměřit na růst obou společností. V nejbližší době nejsou plánovány žádné personální změny. IDG bude i nadále sídlit v americkém Bostonu a povede ji její současné vedení.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Obrazem: Slunce, mlha a novinky s Asbis CZ v Janských Lázních
Obrazem: Slunce, mlha a novinky s Asbis CZ v Janských Lázních
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Češi ujíždějí na elektronice, třetina dá za průměrný nákup přes 5 tisíc korun
Češi ujíždějí na elektronice, třetina dá za průměrný nákup přes 5 tisíc korun
Roman Ochodek (Optoma): Lidský přístup je zásadní i v digitální době
Roman Ochodek (Optoma): Lidský přístup je zásadní i v digitální době