Slováci chtějí u chytrých telefonů větší výdrž, Slovenky kvalitnější fotoaparáty (Lenovo)

4. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Aaron Amat - Fotolia.com
Průzkum společnosti Lenovo hledal odpověď na to, co je pro Slováky a Slovenky nejdůležitější při výběru chytrého telefonu.

Společnost Lenovo zveřejnila infografiku, která shrnuje výsledky jejího průzkumu mezi Slováky a Slovenkami ohledně jejich preferencí při výběru chytrého telefonu. Slovenští muži a ženy se shodli na tom, že nejdůležitějším kritériem při výběru telefonu jsou jeho technické parametry. Dále se však odpovědi jednoho a druhého pohlaví začínají lišit.

Slováky na jejich současných zařízeních nejvíce vadí nedostatečná výdrž baterie, s čímž koresponduje i nejčastější odpověď na otázku, co by na svém telefonu změnili. Na otázku, za co by si připlatili při nákupu příštího zařízení, už však odpovídali, že za výkonnější procesor a větší displej.

Slovenky by naopak u současného telefonu ocenily lepší fotoaparát, a stejnou odpověď nejčastěji dávaly na otázku, za co jsou ochotny si připlatit při příštím nákupu. Na jejich současných telefonech jim však nejvíce vadí nedostatek paměti, což byla zároveň druhá nejčastější odpověď na otázku ohledně příplatku.

Infografika – Po jakém chytrém telefonu touží Slováci?

Cyber25


Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků