Slovenský investor Sanberg Capital kupuje 100% podíl ve společnosti Benestra

30. 5. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © imtmphoto - Fotolia.com
Poskytoval telekomunikačních služeb pro podniky má nového majitele. Díky převzetí ze strany fondu Sandberg Capital zůstává Benestra ve slovenských rukou. Fond chce jejím prostřednictvím vstoupit na telekomunikační trh.

Slovenský investiční fond Sandberg Capital se domluvil s akcionáři společnosti Benestra (dříve GTS Slovakia) na odkoupení celého podílu ve firmě. Sandberg se tak stane majitelem jednoho z velkých hráčů na slovenském telekomunikačním trhu.

Táto akvizícia je pre nás prvým krokom pri vstupe na slovenský telekomunikačný trh, ktorý je momentálne v procese konsolidácie, na ktorej by sme sa chceli aktívne zúčastniť. Benestra so svojím silným postavením na trhu a stabilným cash flow tvorí ideálnu platformu pre ďalší rast,“ uvedl Michal Rybovič, investiční manažer Sandberg Capital.

Benestra se coby poskytovatel telekomunikačních služeb primárně zaměřuje na podnikové zákazníky, kterým nabízí širokou škálu služeb a vlastní infrastrukturu. Za rok 2015 společnost vygenerovala tržby ve výši 46,4 milionu eur, přičemž ukazatel EBITDA dosahoval částky 16,3 milionu eur.

Transakci musí ještě schválit regulační úřad.

Zdroj: Benestra

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen