SmartEmailing: Nejvíce obchodních sdělení míří na doménu Seznam.cz

12. 12. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Melpomene - Fotolia.com
Z více než 5,7 milionu unikátních e-mailových adres, na které během průzkumu putovala obchodní sdělení českých e-shopů a dalších podniků, jich přes polovinu tvořily adresy na doméně Seznam.cz. Tam míří dvakrát více obchodních sdělení než na doménu Gmail.com, jež se umístila druhá.

Aplikace SmartEmailing zkoumala, na které domény nejčastěji míří obchodní sdělení tuzemských e-shopů a dalších podniků. Průzkum odhalil, že více než polovina unikátních adres – přes 2,45 milionu – se nacházela na doméně Seznam.cz.

Druhou nejčastější doménou, na kterou obchodní sdělení putovala, byl Gmail.com. „Při 1,205 milionu unikátních schránek se vzhledem ke konkurenčnímu Seznamu jedná o necelou polovinu,“ upřesnila Kateřina Fišerová, manažerka SmartEmailingu.

Třetí příčku pak podle SmartEmailingu obsadilo Centrum.cz s 286 665 unikátními adresami, následované doménou E-mail.cz, která spadá pod Seznam, s 274 891 e-mailovými adresami. Pátá pak skončila slovenská doména Azet.sk se 116 540 schránkami.

Nižší čísla, zpravidla v řádech jednotek tisíc e-mailových schránek, pak připadla na domény různých firem a bank, v případě některých kampaní pak e-maily směřovaly například i na adresy tuzemských mediálních domů a vydavatelství.

Zdroj: SmartEmailing

Čtěte dále

Snadno vydělané peníze. Malé a střední podniky jsou pod stále těžší palbou
Snadno vydělané peníze. Malé a střední podniky jsou pod stále těžší palbou
V českých počítačích dál řádí zákeřný infostealer Formbook
V českých počítačích dál řádí zákeřný infostealer Formbook
Češi milují sluchátka i powerbanky, v příslušenství k mobilům mají miliardy
Češi milují sluchátka i powerbanky, v příslušenství k mobilům mají miliardy
Martin Punčochář je novým ředitelem logistiky Skladonu
Martin Punčochář je novým ředitelem logistiky Skladonu
EET Group uzavírá partnerství se SystemHouse Solutions
EET Group uzavírá partnerství se SystemHouse Solutions
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Pavel Jarolímek (TD Synnex)
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Pavel Jarolímek (TD Synnex)