Stovky českých a slovenských e-shopů mohou začít nabízet platby přes Google Pay

28. 8. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: (c) Jakub Jirsák - Fotolia.com
Poskytovatel Global Payments integroval službu Google Pay do své platební brány, kterou používá řada internetových obchodníků v České republice a na Slovensku. Těm nyní stačí umístit tlačítko GPay mezi nabízené metody platby.

Google ve spolupráci se společností Global Payments zavádí v České republice a na Slovensku možnost on-line placení přes službu Google Pay. Tlačítko GPay by se mělo začít objevovat na stránkách nejen globálních, ale také lokálních obchodů.

Společnost Global Payments integrovala platební metodu GPay přímo do své platební brány GP webpay, kterou používají stovky českých a slovenských e-shopů. Těm nyní postačí umístit tlačítko GPay mezi nabízené metody platby.

Naši obchodníci ode dneška naleznou na své platební bráně tlačítko Google Pay, které umožní zákazníkům okamžitou platbu za produkt, pokud mají uloženou platební kartu ve svém Google účtu,” uvedl Igor Žganjer, generální ředitel Global Payments.

Google uvádí, že prostřednictvím služby Google Pay je v tuto chvíli možné zaplatit na více než 144 tisících obchodních místech po celé České republice. Společnost navíc aktivně rozšiřuje svou síť o další partnery.

Zdroj: Google

Čtěte dále

Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu