Symantec představil nové logo

13. 10. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Symantec, výrobce bezpečnostních řešení, představil po více jak deseti letech nové firemní logo. Nazývá jej „symbol bezpečné volby Symantec“ a má symbolizovat zaměření společnosti na poskytování jistoty a jednoduchého a bezpečného přístupu zákazníků k informacím odkudkoli.

Symbol bezpečné volby SymantecNové logo spojuje název společnosti Symantec se značkou zaškrtnutí, která pochází z nedávné koupě společnosti VeriSign a bude obecným symbolem používaným u značek Symantec, včetně spotřebitelské značky Norton a značky Symantec Hosted Services.

„Věříme, že symbol bezpečné volby Symantec bude v současném propojeném světě znamenat jistotu, stejně jako emblém Nike symbolizuje dobrou fyzickou kondici,“ uvedla ke změně v tiskovém oznámení Carine Clark, chief marketing officer, společnost Symantec. „Nové logo odpovídá vizi společnosti Symantec: spojovat zabezpečení identity a zařízení, ochranu informací, kontext a relevanci a výhody vyplývající z využití cloudu, což jsou vše důležité prvky umožňující jistotu v propojeném světě.“

Zdroj: Symantec

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen