TCL uvádí na český trh brýle TCL Nextwear S

30. 6. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: TCL
Zařízení najde využití třeba jako soukromé kino při cestování nebo kancelář v kavárně či dalších veřejných prostorech.

Společnost TCL uvedla na český trh „přenosný monitor“ ve tvaru brýlí TCL Nxtwear S, které slouží k promítání obsahu z kompatibilního mobilního telefonu, tabletu, notebooku nebo herní konzole.

Novinka je vybavená dvěma Sony Micro OLED displeji s rozlišením 1080p, oproti předchozí generaci brýlí je podle výrobce pohodlnější i snáze ovladatelnější díky ergonomickému tvaru a ovládacím prvkům hlasitosti a jasu obrazu na stranici.

Zařízení se připojuje k telefonu nebo notebooku přes port USB-C, který musí mít podporu DisplayPort. Brýle nabízejí obraz s Full HD rozlišením s poměrem stran 16:9 a 108% pokrytím barevného spektra sRGB.

Díky kompaktnímu tvaru ve složeném stavu se Nxtwear S vejdou i do malé tašky. V balení nechybí ani vestavěný rámeček pro vložení korekčních čoček, který je magnetický. To znamená, že brýle mohou pohodlně využívat i lidé s běžnými vadami zraku, kteří nosí brýle.

O napájení zařízení se stará připojený chytrý telefon, notebook nebo herní konzole. V brýlích jsou zabudovány reproduktory (jeden pro každé ucho), nebo lze využít vlastní sluchátka.

Dostupnost a cena

Cyber25

Brýle TCL Nxtwear S jsou k dostání za doporučenou cenu 14 999 Kč.

Zdroj:TCL

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu