Tech Data rozšiřuje řady distributorů D-Linku na českém trhu

3. 7. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: D-Link
Výrobce připojených produktů D-Link rozšířil svou lokální distribuci o společnost Tech Data Distribution. O značku se v Tech Datě stará produktový manažer Lukáš Hála.

Společnost D-Link oznámila, že podepsala distribuční smlouvu se společností Tech Data Distribution. Podepsáním této smlouvy se Tech Data stává distributorem produktů a řešení společnosti D-Link na území České republiky.

D-Link navrhuje, vyvíjí a vyrábí síťové prvky, bezdrátová zařízení, IP kamerové systémy a produkty pro chytré domácnosti a internet věcí. Společnost se označuje za jednoho z předních výrobců prvků síťové infrastruktury a průkopníka mnoha IP technologií.

Tech Data je distributorem produktů D-Link v mnoha evropských zemích. Proto jsem rád, že můžeme naše zkušenosti z jejich prodeje uplatnit i v České republice,“ uvedl Lukáš Hála, produktový manažer Tech Daty zodpovědný za značku D-Link.

Díky oficiální distribuci pro ČR […] budeme moci nabídnout našim českým partnerům kromě vysoké dostupnosti také adekvátní projektovou podporu při tvorbě systémů a komplexních síťových řešení,“ dodal Hála.

Cyber25

Kontakt na Lukáše Hálu najdete v profilu distributora po přihlášení do systému.

Zdroj: D-Link

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků