Tech Data uzavírá v Evropě novou dohodu se společností Suunto

27. 7. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © photon_photo - Fotolia.com
Distributor reaguje na růst trhu nositelné elektroniky a rozšiřuje své portfolio specializované mobilní a spotřební elektroniky o sortiment produktů pro fitness zavedené značky Suunto.

Společnost Tech Data oznámila uzavření evropské distribuční dohody se společností Suunto, která se zaměřuje na výrobu sportovních hodinek, potápěčských chytrých hodinek a přesných měřicích přístrojů.

Tato dohoda všem evropským partnerům společnosti Tech Data zajišťuje přístup k sortimentu produktů pro fitness a venkovní sporty od společnosti Suunto a přináší příležitost je zařadit do své nabídky.

Těšíme se, že budeme moci rozšířit dosah společnosti Suunto za hranice její stávající zákaznické základny,“ uvedl Luc van Huystee, viceprezident pro mobilitu a řešení spotřební elektroniky ve společnosti Tech Data.

K tomu nám poslouží náš rozsáhlý ekosystém špičkových obchodníků, specializované silné a početné týmy prodejců, platformy pro digitální marketing a elektronický obchod a centrální dodavatelský řetězec v rámci celého regionu,“ doplnil.

Nové partnerství se společností Tech Data je logickým krokem navazujícím na nedávno ohlášenou politiku nezávislosti naší mateřské společnosti Amer Sports,“ vysvětlil Heikki Norta, výkonný ředitel společnosti Suunto.

Cyber25

Zdroj: Tech Data

 

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků