Tech Data v USA spustila on-line nástroj pro sledovaní akčních nabídek výrobců

2. 12. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Americká pobočka distributora Tech Data spustila on-line nástroj pro sledování výhodných nabídek a dalších promo akcí výrobců. Co umí?

web společnosti Tech Data DistributionDíky novým nástrojům mohou američtí partneři Tech Daty okamžitě sledovat  promo nabídky výrobců a případně o nich informovat své zákazníky. K dispozici jsou dva nástroje. První slouží k samotnému sběru nabídek, druhý mezi nimi umožňuje vyhledávat. Partneři mohou promo akci najít podle výrobce, čísla produktu, typu koncového uživatele a také trhu, pro který je produkt určen.

Distributor informoval, že v současné době je k dispozici přibližně 30 000 různých nabídek, včetně těch určených pro partery na vertikálních trzích jako je zdravotnictví či vzdělávání. Senior vice president Tech Daty pro marketing Joe Quaglia doplnil, že systém do kterého Tech Data investovala nemá pouze automaticky zpracovávat akce výrobců, ale usnadní také samotnou komunikaci mezi partnery a výrobci.

Channeltrends letní speciál

Nástroj se samozřejmě líbí i výrobcům. „Nové funkce na webu Tech Daty poskytují konkurenční výhodu partnerům Lexmarku nakupujícím od distributora Tech Data,“ zhodnotil výhody nástroje Gil Covey, distribution account manager výrobce tiskáren Lexmark.

Česká pobočka Tech Daty na dotaz Channelworldu odpověděla, že v současné době připravuje kompletní změnu webu, nástroj pro vyhledávání akčních nabídek výrobců zatím nechystá.

Zdroj: ITChannelplanet.com, ChannelWorld

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky